25 Kasım 2012 Pazar

emine kızdımı ne

Dün suzana ’nişanlanmamış’ isimli bir şiir yazmıştım. Hatta suzanı Emine ile tanıştırmıştım. Suzan’ın ortaya çıkmasıyla ortalık karıştı. Suzan mutluluğumu bozdu. Dünkü yazdığım şiirden dolayı Emine eski sevgilime karşı sevgi beslediğimi düşünmüş. Emine bana şiirden dolayı çok kızmış. Eve geldiğimde Emine yoktu. Telefonu elime alıp Emine’yi aradım. Telefon çaldı çaldı bakmadı. Sonra tekrar aradım bu sefer baktı. Ne oldu bebeğim bir sorun mu var dedim. Getirip tanıştırdığın yetmedi üstüne bir de şiir yazmışsın dedi. Ya bebeğim o sadece kuru bir şiir. Yazsam ne olacak yazmasam ne olacak. Sen basit bir insan değilsin bunlara alınıp kırılma dedim. Benim gözüm kör senden başkasını görmez. Haydi seni bekliyorum canım sıkıldı gel bedenime kollarıma masaj yap yorgunum dedim. ... Bugün cezalısın gelmiyecem dedi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder