16 Ekim 2012 Salı

Kalpleri Kararmış ve Kokmuşlara Kalem ile Ötenazi

Erkeklerin kendilerini kadınlaştırdığı, kadınların kendilerini lanetlediği bir çağda, biliyorum kolay anlaşılmayacak yazdıklarım. Yine de sen: sevgi, “ah!” de. Bak! Brütüsler çıkıyor mezarlarından. Brütüsler tünüyor durmadan… kuklalar güzeldir/eğlencelidir kukla olmak nasıl bir şey Bir beyin harbi tutturdum gidiyorum. Şah damarımın tam üstünde depremler kopmakta... Hortumlar ve yangınlar uçuruyor çatısını aşkın. Ve en çok, düşünürken eskiyor insan. Yaşamalıyım. Çünkü yaşamamın sevmek gibi bir anlamı var. Yaşamalıyım… bebeler önce sevda sonra gelirdi boynunu kırdılar tomurcukların Bir beyin harbi benimki. Tutturdum gidiyorum. Ceset kokuları duyuyorum yakınlarımda. Çığlıklar, hıçkırıklar, karalıklar, karanlıklar yükseliyor boy boy. Ve birkaç yaralı sesi. Onlar… Harpten geri kalmış insan parçacıkları. Birkaç... Asla bütün olamayacak birkaç… çocuklardan çelik yelek yaptılar ağlayamamaları çok mu Bir beyin harbi tutturdum gidiyorum. Yangınlar depreşiyor, sanki hiç durmayacak. Yangınlar depreşiyor. Tozlar konuyor gölgesine aşkın. Bir dirhem su bile akmayacak… “Yorgunum. Çünkü yorgunluğumun yaşamak gibi bir anlamı var. Yine de yaşamaktan duyduğum mutluluğun tadına düşmanlarım ulaşamazlar…” sevgimi yangınlarla kurdum damlalar saklıyorum avuçlarımda hala yetişebilirim yetişebilirim hala Puslu bir havada, bir beyin harbi tutturdum gidiyorum. Şah damarımın tam üstünde depremler kopmakta. Ceset kokuları duyuyorum yakınlarımda. Çığlıklar, hıçkırıklar, karalıklar, karanlıklar yükseliyor boy boy. Yangınlar depreşiyor, sanki hiç durmayacak. Yangınlar depreşiyor. Hortumlar ve yangınlar uçuruyor çatısını aşkın. Ve en çok, düşünürken eskiyor insan… kalpleri kararmış ve kokmuşlara beyin harbi içinde kalem ile ötenazi dilleri sararmış ve kopmuşlara Erkeklerin kendilerini kadınlaştırdığı, kadınların kendilerini lanetlediği bir çağda, biliyorum kolay anlaşılmayacak yazdıklarım. Yine de sen¬: sevgi, “ah!” de. Bak! Brütüsler çıkıyor mezarlarından. Brütüsler tünüyor durmadan…

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder