25 Kasım 2012 Pazar

RÜYAMDA Kİ KIZ İLE KARŞILAŞTIM İLGİNC

Geçen hafta rüyama eski sevgilim girmişti. Rüyamda bir masada otururken yüzünü bana dönüp nişanlandığını söylemişti. Uykudan uyanınca ’nişanlanmış’ diye bir yazı yazmıştım. Bugün manavgat’ta bir markete içecek birşeyler almak için girdim. Sırtım dönüktü arkamdan birisi vurdu. Kim lan bu bana vuran deyip döndüm. Allah’ın işine bak. Bir de ne göreyim rüyamda ki kız karşımda duruyor. Gözlerime inanamadım şok oldum. Ne diyeceğimi bilemedim şaşırdım kaldım. Kızın adı Suzan. ’merhaba yakuphan’ dedi. Merhaba dedim el sıkıştık. ’Evlendin mi ne yaptın’dedi. Yok daha evlenmedim ama ilerleyen zamanlarda evleneceğim dedim. ’Birisi mi var’ dedi. Emine var dedim. Geçen gün seni rüyamda gördüm sohbet ettik nişanlandığını söyledin. Var mı bişey dedim. Yok yakuphan daha karşıma çıkan olmadı dedi. Suzan arabasıyla gelmiş beni Emine’nin evlerine götürdü. Emine ile suzanı tanıştırdım. Emine’nin canı sıkıldı moreli bozuldu. Durum böyle olunca Suzanı gönderdim. Emine’ye sarıldım ben senden başkasına yan gözle bakmam bebeğim dedim. Olanları anlatıp gönlünü aldım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder